Enciclopedia MusiPedia


Inspirată dar neafiliată la Wikipedia, aşa îşi începe prezentarea Musipedia, această enciclopedie deschisă a ritmurilor, melodiilor şi a temelor muzicale. Are nişte facilităţi care au făcut o impresie foarte puternică asupra unui necunoscător ca mine. De exemplu, când am apăsat pe tasta Piano, mi-a şi apărut o frumuseţe de pian pe care am cântat apăsând pe mouse. Tot ce am atins a fost înregistrat pe un mic ecran aflat dedesupt şi am putut să dau o căutare în baza de date a enciclopediei. Am fost şi mai uimit când mi s-a dat următorul răspuns:

Schubert, Franz: Fantasy în Fmi, piano 4 hands, 1st movement D940

Era prea mult! OK, mi-am zis, e timpul să ies din sit, dar nu mai înainte de a mai privi o data la facilităţi: portative, diez, bemol, game etc

Mă rog, cine este interesat de căutări de melodii sau ritmuri mai vechi sau mai noi, Musipedia reprezintă o şansa. Cine doreşte poate să devină membru şi contributor la această enciclopedie. Cu atenţie şi puţină muncă, reuşeşti chiar să obţii un bagaj de cunostiinte pe care nu ai de ce să-l regreţi. Situl oferă şi informaţii via un Forum destul de frecventat, chiar şi de afoni…

Etichete: , ,

Un răspuns to “Enciclopedia MusiPedia”

  1. Zina Says:

    Asta a fost chiar ca un dar pus sub brad, o jucarie tare frumoasa. Multumiri !

Lasă un răspuns

