Cea mai bătrână pisică? Nu se ştie…

Surdă şi puţin înţepenită dimineaţa, aşa o descrie Metro.co.uk pe Lucy, o pisică de 39 de ani, o vârstă care se traduce în 172 de ani-umani. Tărcata şi cu mustăţi încă în stare bună, Lucy îşi face datoria de a căuta zilnic şoareci, afirmă Bill Thomas, stăpânul ei.

Un reprezentant al Guiness World Records a declarat că nu există un capitol dedicat celor mai bătrâne pisici.
Iat-o:

Etichete:

3 Răspunsuri to “Cea mai bătrână pisică? Nu se ştie…”

  1. Zina Says:

    Nu-mi vine sa cred…Si bietul meu catel, de 16 ani, paralizat si neputincios…:(

  2. cartim Says:

    Asta chiar este un record😛 al meu motan a trait 17 ani,….
    Bravo lor sa o duca tot asa !!😛

  3. Doro Says:

    Și eu mă gândeam, Zina… cățeii mei, amândoi au murit anul trecut. Mâța asta e de-a dreptul norocoasă!

Lasă un răspuns

