Cărţi electronice gratis

Situl Gilygily.com recomandă 20 de situri la care adăugăm alte două: Liternet şi Project Gutenberg. Digitalizarea cărţilor este din ce în ce mai răspîndită, iar citirea lor pe suport adaptat e-book reader a trecut de perioada de probă. A vedea pe cineva în metrou sau în avion cu un Kindle sau cu Story, iLiad sau câte şi mai câte altele ca nume, a devenit o banalitate. Iată deci lista Gilygily:

FreeBookSpot

4eBooks

Free-EBooks

ManyBooks

GetFreeEBooks

FreeComputerBooks

FreeTechBooks

Scribd

Globusz

KnowFree

OnlineFreeEBooks

MemoWare

BluePortal

OnlineComputerBooks

SnipFiles

BookYards

The Online Books Page

AskSam EBooks

Baen Free Library

EBookLobby

PS http://dunedenisip.wordpress.com are o listă cu alte situri cu carti electronice gratis şi legale pentru Kindle.

Etichete: ,

6 răspunsuri to “Cărţi electronice gratis”

  1. dunedenisip Says:

    Alte site-uri de carti gratuite gasesti la mine pe blog la http://dunedenisip.wordpress.com/2011/01/12/free-ebooks-for-kindle/

  2. Blackwater Says:

    Multumiri Dunedenisip! Am adaugat un link la sfarsit.

  3. Zina Says:

    Nu imi plac deloc cartile electronice. Vreau sa privesc cartea, incepand cu coperta. Vreau sa ii simt mirosul, sa ii ating paginile si sa le simt netede si racoroase. Vreau sa dau foaia inapoi sa mai citesc o data si inca o data o poezie minunata… Vreau cartea mea, cu margini late, pe care sa imi insemn gandurile si sa le vad si sa le revad numai eu…
    Semneaza: o membra a unei specii pe cale de disparitie

  4. Blackwater Says:

    Daca suntem in miscare trebuie sa ne adaptam. Cand sunt in linistea casei mele, las Iriverul sa lancezeasca, in schimb, cand plec la drum la mii de km, imi trebuie pentru slujba.

  5. Zina Says:

    Am înţeles…

  6. A Reader Says:

    Vad ca aici e permisa autopromovarea 🙂 – asa ca pun si eu link la mica mea colectie de carti electronice in limba romana (mai ales ca am impresia ca cele din lista sunt numai in engleza).

Lasă un comentariu