Alexander Chen și vizualizarea muzicii

Plutind între muzicologie și matematică, că doar știm că muzica este matematică pură, Alexander Chen a creat softul Baroque.me care permite vizualizarea notelor muzicale în timpul interpretării piesei. Fiecare notă muzicală este redată ca o coardă a unei harpe cu geometrie variabilă pe care o ating „noduri”, sau puncte care orbitează în jurul unor centre gravitaționale care mențin în echilibru harpa.

Baroque.me: J.S. Bach – Cello Suite No. 1 – Prelude from Alexander Chen on Vimeo.

J.S. Bach – Suita pentru violoncel nr.1

Detalii pe blog.chenalexander.com.

4 Răspunsuri to “Alexander Chen și vizualizarea muzicii”

  1. Zina Says:

    Îmi place foarte mult asta, dar am vazut mult mai spectaculoase într-un film de animaţie Disney, Fantasia. Un film de lung metraj superb, excepţional. Mi-e necaz că odată cu videoplayerul am aruncat si casetele video, fiindcă pe o asemenea casetă era. Sunt sigură ca tehnica de azi ar fi reuşit să treacă filmul de pe casetă pe dvd. Am căutat un dvd cu filmul peste tot pe unde am fost în afara ţării, dar nu l-am găsit nicăieri…🙂 E vechi, de prin anii ’30-’40.

  2. Blackwater Says:

    http://thepiratebay.org/torrent/6711035

  3. Zina Says:

    Multumesc ! Incep sa cred ca esti vreun magician !😀

  4. Teatrele londoneze - ARTE @ Zinnaida Says:

    […] Petruţ, Adrian Voicu, Alex Mazilu, Alexandru, Alice Georgiana, Alice in WonderNet, Andera Y, Blackwater, Carmen, Cartim, Costin Comba, Cristi Milla, Dan Văideanu, Daniel Rus, Daurel, Călin+Florin, […]

Lasă un răspuns

