Din “perlele” lui Marian Vanghelie

www[1].nicepps.ro_9668_Marian Vanghelie. Din Gandirea Socio-politica.

“Mă simt victima unei abuz senzual. Eu am fost ejaculat fără menajamente, bărbăteşte, pe faţă, direct, fără niciun avertisment. Aşa e în politică, nu există colegitate. Dar nu-i nimic, eu o să trec şi peste asta, vorba cântecului: ‘dar nu-i nimic, eu o să trec şi peste asta’.”

“Nu vreau să mă flatulez singur, dar am absolvit o şcoală şi ştiu când cineva nu mă vrea. Aşa cum v-am decalotat şi mai devreme, nu sunt un om rău şi am capabilitatea de a ierta pe cei care le-am greşit şi eu la un anumit momentan. Credeţi-mă că nici măcar n-am fost ejaculat atât de grav, dar nu se uită nimeni în gura mea. PSD-ul a ajuns ca o caracatiţă care şi-a întins testiculele peste tot, ca o femeie cochetă şi misogină.”

“Dacă vor sa nu mai fie parlamentari care dorm, dacă vor să nu mai fie parlamentari care fac jocuri, dacă vor să nu mai fie parlamentari care strâng gunoiul, dacă vor să nu mai fie parlamentari care fac hotele, dacă vor să nu mai fie parlamentari care au jefuit Bucureștiul, să voteze oamenii serioși.”

“Am auzit aseară niște băieți simpatici de la anumite ministere pe la televizor și-i trimit să se ducă dracu’ la muncă sau să citească cateva almanahe.”

“Consultările au decurs într-un curs firesc.”

“Înțeleg mai greu eu, merg acasă să fac un remember și îmi dau seama ce am înțeles și ce nu am înțeles. Vreți să mai greșesc iar cu almanahe? Mă gândesc și apoi o să vorbesc.”

“Nu poţi să conduci organizaţia de Bucureşti decât dacă poţi şi dacă eşti bun, că altfel te ejaculează imediat.”
“Unii ne par simpatici pentru că behăie: Ehehehe… Unii ne par simpatici că mormăie: Behehehehe…”

“Am decis foarte bine să fim în opoziție, să dăm jos guvernul ăsta incapabil miniștrii ăștia corupți, da, și să schimbăm președintele Traian Băsescu în 2009, deci asta am decis. Ne organizăm și schimbăm toată conducerea asta de dreapta, hoți, proști și tâmpiți.”

“M-am săturat să facem dosare noi lor și noi nouă.”

“Tre’ să vedem cum putem să rezolvăm o parte din problemele românilor și nu cu asemenea formule de a spune ce tre’ să învețe românii și unde găsesc pe goagal, gagal cum, gugal, gagal, gulgal așa. Unde găsim păpădia unde găsim nu știu ce și unde ne interesăm de Herodot.”

“Sunt atât de nervos și de supărat, încât nu vorbesc decât administrativ.”

“S-a tranșat această problemă și, odată cu tranșarea acestei probleme, s-a rezolvat și problemele noastre interioare.”

“Cine nu are loc de mine… nu mă interesează… să se înghesuie!”

“Soarta mea a fost hotărâtă de destin.”

Surse aici, aici și aici.

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

